joi, 2 iunie 2011

dincolo de ele

am luat la repezeală o zi însorită, am tras-o pe mine
şi-am coborât în grădină
totul era perfect
iar cafeaua mă trăgea de nas, de mustaţă
şi mi se băga în gură dezinvoltă
ziarele neinventate
zăceau la umbră în aşteptare
un zumze, un ţiut prelung
şi tot cerul fericirii
s-a umplut de un nor de litere ucigaşe
ce curgeau încontinuu,
cascadă de cuvinte
nerostite
am încercat să mă feresc,
nu era loc unde să mă pot ascunde
eram expus
avalanşă de cuvinte, fraze, idei
ostenit şi agitat le-am cerut explicaţii
dar versurile curgeau fără milă
albindu-mă cu lipsurile lor
de noi poţi să ai grijă
numai de tine nu.
ce ne facem dacă tu nu mai eşti?
se auzea din spatele cascadei de cuvinte
soapta unei tăceri speriate...

2 comentarii:

  1. Am pus comentariu si aici, dar... nu-i.

    M-a cucerit de la primul vers!

    S-au pierdut niste litere in versul
    "un zumzet, un tiuit prelung"

    RăspundețiȘtergere
  2. cate nu se pierd fara a fi cineva vinovat...
    oricum, imi fac mea culpa. sarut'mana.

    RăspundețiȘtergere