duminică, 20 martie 2016

când ziua începe ca o mare lehamite



s-a ridicat dintre gunoaie ameninţând cerul
cu braţul său descărnat şi mi-a şoptit
ai grijă. viaţa asta e o târfă. dar e superbă, e specială
de câte ori m-a prins, m-a stors ca pe-o lămâie şi m-a aruncat în şant
iar eu trebuia sâ fiu fericit că m-a avut, că m-a zdobit
că m-a supt, lăsănd în pahar doar cuburile
am vrut să-mi zbor creierii
să m-arunc în ape adânci, dar mă găsea
de fiecare data ajungea la timp
âmi trăgea doua palme
după care se lipea de mine
cerându-şi iertare
şi o iertam şi mă iertam
şi viaţa pleca fără să mai privească-n urmă
ştiind cş nu voi fugi din lesă
poate că nu-i prea târziu pentru tine
dăi una-n bot şi pleacă
nu te uita nici măcar o clipă în urmă
las-o sa schelălăie

să simtă şi ea ce-nseamnă abandonul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu