luni, 20 februarie 2017

scrie-mi numele


nicăieri nu vei putea merge nevăzut, necunoscut
oriunde ai ajunge cineva trebuie să-ţi scrie numele să nu se uite

mi-a brăzdat faţă cu tăieturi fine şi rânduri de sânge au răsărit, era o adevărată pagină dictando
şi fiecare om întâlnit mă întreba (uneori nici nu-mi mai cerea persimisiunea) dacă are voie să-mi scrie numele
şi fiecare scrijelea numele găsit de cuviinţă până când faţă mea a devenit o lista a aşteptărilor
coborând pe gât, umplându-mi pieptul cu rânduri bogate pline de bucuria descoperirii
ceea ce nu mi-a spus la început, era că rănile nu se vor închide
şi fiecare nume va sângera în felul său
scutindu-mă de o moarte anostă şi plictisitoare
partea frumoasă e că şi după ce am căzut la pământ
lumea tot se mai oprea ca să-mi scrie numele
astfel încât rămăsese foarte puţin loc
când moartea m-a găsit
şi s-a aplecat să-mi scrie numele

şi să mă sărute

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu