luni, 12 decembrie 2011

pactul cu diavolul nu s-a mai semnat

inceputul am sa te las sa-l croiesti dupa chipul si asemanarea intamplarii
asa ca eu ma grabesc catre sfarsit cu venele doldora de sange
rostogolindu-ma printre zile cu rasaritul la antet

baiete, vino cu mine si-ti voi da tot ceea ce visul poate naste
asa mi-a zis si l-am crezut, era convingator
si un fin manipulator,
era un bun conlocuitor
pentru ca am uitat sa va spun ca se instalase fara jena
pe partea stanga in urechea interna
bine, bine, dar ce trebuie sa fac ?
te tai la verbe,
eu suflu-n adanc
satanice treceri: intrari si iesiri din mormant
cuvintele toate schimba-s-or la fata
nemuritor in idei pentru marunta viata
rimele toate, vulcanice focuri
zvarlite in ceruri, vor face sa fiarba
apa in scocuri
purtat in ovatii, caderi in extaz
tu viu printre morti dormind tu esti treaz

povestea, nu mai incepe cu a fost sau poate ca mai este
pentru ca scaunul m-a zvarlit pe sub mese
nu stiu ce Dumnezeu s-a intamplat
dar pactul cu diavolul nu s-a mai semnat
verbele deschise s-au cicatrizat printre cheaguri
rimele plutesc, lampioane efemeride
zumzaind pe la geamuri
pana si-a ros de ciuda penita
iar pergamentul scris fara semnatura
si-a pus rogojina-n cap si-a luat-o pe aratura

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu