miercuri, 23 mai 2012

cânticel



cât de albastru-i cerul gurii
şi ce bine-i când săruţi
stele cu gust de fragă
se ascund printre mici dinţi

cândva doar lapte şi miere
sânul tău aromitor
azi se-ascunde ȋn uitare
că doar totu-i trecător

ȋntr-o carte de demult
unde Ana mere are
nu scria c-o să mă chinui
al meu nume să-l ȋnghit

un leu o guriţă, doi lei o fetiţă
trei lei mere câte vrei
Ana? Adam?

***


cât de albastru-i cerul gurii
pentru că ori de câte ori te sărut
simt că mă tai într-un colţ de stea

de obicei, locul din care curge lapte şi miere
pe timpuri a fost un sân aromitor
care ascundea uitarea şi ştia să potolească arşiţa

în prima mea carte scria că Ana are mere
dar eu nu ştiam decât de-un măr, mărul lui Adam
şi nimeni nu voia să-mi spună pe nume

un leu o guriţă, doi lei o fetiţă
trei lei mere câte vrei
Ana?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu