marți, 1 iulie 2014

alternative – Inițierea


poti sa ma crezi
sau poti sa te revolti
dar eu sunt cel ce va decide
ce-i alb si ce-i negru
te-nseli amarnic
numai eu o pot face
scotandu-mi un ochi pentru un cuvant gol
sau pe-amandoi pentru o geana de lumina
tu ai in stapanire doar cuvinte moarte
eu am un ochi viu
si un altul pe care il arunc
poti sa te joci cat vrei
mutand piesele albe sau negre
eu ma voi lepada de toate indoielile
purtandu-mi umbra si culorile
si daca nu sti ce inseamna o culoare
poftim inima

joaca-te cu ea cat e calda

Un comentariu:

  1. Nu pot să mulțumesc suficient serviciului de finanțare lemeridian și să-i anunț pe cât de recunoscător sunt pentru toată asistența oferită de dvs. și de personalul echipei dvs. și aștept cu nerăbdare să le recomand prietenilor și familiei în cazul în care au nevoie de consultanță sau asistență financiară. Împrumut de afaceri .Via Contact:. lfdsloans@lemeridianfds.com / lfdsloans@outlook.com. WhatsApp ... + 19893943740. Mențineți treaba excelentă.
    Mulțumesc, Busarakham.

    RăspundețiȘtergere