luni, 29 martie 2010

...astăzi masa

mi s-au îndestulat foile şi minţile de preaplinul vorbelor
şi bucuria m-a făcut să mă-npărtăşesc alături de alţii
aşa că am făcut strigare mare şi m-am aşezat la masă
adunând la ospăţ toate rimele şi toate cuvintele,
toate uitatele şi neînceputele
şi fiecare îşi găsea locul după rang şi străluminare
împrejur. şi ne bucuram benchetuind.
numai că în graba mea
am uitat să invit şi tăcerea,
da, tăcerea sfioasă, cu ochii în pământ
îmbujorată şi stingheră totodată.
şi cheful era în toi:
vorbele se-nşirau sprinţare
rimele se alegeau şi se-mperecheau în văzul tuturor
iar punctele ostenite rămăseseră în suspensie
nimeni şi nimic nu părea că vrea a stăvăli veselia generală
pentru că dintre noi lipsea tocmai ea,
şăgalnica şi neasemuita tăcere
mirungerea ostenelilor
şi stavila potopirilor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu