duminică, 4 martie 2012

cu verde pre verde calcand

sunt toxic, inutil si nu-s nici bun, de dimineata urc pe tronul de nebun
ma lepad de greselile ce zamislesc, adorm plangand si ma hlizesc cand ma trezesc

iubirea e otrava ce ochiul mi-l inchide, si-mi soarbe rasuflarea cu buze aburinde

sunt toxic oameni buni, va rog sa m-alungati…caci pangaresc si aerul ce-l respirati
orice puteti sa-mi luati, va sta-n putere, dar libertatea de-a visa voi mi-o veti cere
puteti orice, dar n-o sa-mi luati tot drumul ce l-am strabatut
si amintirile in care m-am pierdut...

veneai ca un inger de verde lumina, si verde-i culoarea din sufletul meu
un ochi imi plezneste si verdea genune ma soarbe din negrul in care sunt eu
doi ochi ma-nconjoara si visu-mi transeaza
din noapte ma scoate cu-n forceps de foc
o gura cusuta inghite-ntrebarea
ce-ar tine si moartea pe loc

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu