duminică, 30 septembrie 2012

de profesie... ratat




mă gândeam să-ţi povestesc inutilitatea unui demers. dar ce rost?
când totul a dospit şi a fost copt şi-a fost mâncat de multe mii de alte guri flămânde
deci: combinări de mii de cuvinte luate de milioane de ori ca interpretări
nu fac altceva decât să te arunce în lumea imposturii fanfaroane

câteodată simt că m-am născut liană târâtoare
datoare să cresc şi să unesc lumea cu rădăcinile simţirilor mele
fără să mă gândesc la consecinţe
şi fără să sufăr dacă îmi pierd frunzele
sau mugurele de creştere.

alteori ştiu că-s fiul luminii
născut după furtuna răsturnărilor de situaţie
în care numai curcubeul mai are curajul să spulbere monotonia  divizată-n alb şi negru
fără recunoaşterea niciunei nuanţe de gri.
şi-atunci mă las bob de rouă
pe sterpe aşteptări

alteori, ca acum de exemplu,  măcelăresc timpul şi spaţiul
cu umbra cuvintelor mele,
sterpe din naştere
fără bucuria rodiri şi a-mpliniri

şi totuşi,  Doamne, am văzut tăcerea luând forma buzelor
într-un continuu şi imaterial sărut

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu