miercuri, 26 septembrie 2012

un tramvai numit dorinţă




de obicei, în fiecare dimineaţă, mişcare înseamnă un tramvai după care alerg
şi asta nu pentru că aş întârzia undeva
sau pentru că trebuie să-l prind pe unul anume
nu. totul se rezumă la dorinţa de a putea alege după ce vreau să fug.

a fost o vreme când îmi doream să trec linia
şi puneam în calea indecentelor stavila sfintelor
dar vorbele se căţărau până sus pe creastă
înconjurau liniştea de trei ori
deschizând calea spaimelor
după care cădeau amorţite în uitare,
abandonându-mă

apoi am vrut să fiu inodor, incolor şi fără pic de sare
şi m-am spălat în marea cuvintelor anoste
am luat vomismente şi purgative
m-am curaţat de toată pucioasa
şi-am zidit noua cale de fugă a lacrimilor
inundând valea reproşurilor
până la nivelul maxim admis

mai nou iau lecţii de dans
şi de strip-tease
pentru că vreau să-mi desfăt moartea
cu un spectacol nemaivăzut şi nemaitrăit
aruncând-o în cea mai neagră melancolie (undeva la limita disperării)
pentru ca apoi să-i dau cu tifla
(sau poate reuşesc să mi-o fac amantă)

dar ce mai contează atâta timp cât încă mai alerg?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu