miercuri, 8 mai 2013

locul în care nu mă găsesc




celor care m-au iubit le pot spune că dincolo de cuvinte se ascund semnele
celor care m-au cunoscut pot să le spun că sub piele de obicei ascundeam munţi de silabe
iar celor cărora le-am fost indiferent pot să le spun adevarul gol goluţ:
adânc în mine, închistat ca tăcerea de-nceput
se află marele gol
locul în care emoţiile se sting, ecouri cu aripa ruptă,
hrană pentru tăinuitul minotaur
ori de câte ori mă izbesc de câte-o primăvară
pe buza golului se târăşte încă un ecou cu aripa ruptă
priveşte oarecum nelămurit
către liniştea din adânc
închide ochii să nu strige şi îşi dă drumul
plutire fără sfârşit înfiptă-n ziua mea de plâns
dacă cineva vă spune că m-a zărit căzând, să nu-l credeţi
prin ochii minotaurului caut firul rătăcit
ce mi-arată drumul
de lumină

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu