joi, 20 noiembrie 2014

noaptea la poli

tu, lumină venită de neunde
eu, gheață făcându-mi loc prin viață
și între noi doar marea răvășită

tu lumină lină, vino de-mi alină
spaima de înec, zilele ce trec
marea agitată și uitarea toată
și-apoi îți mai cer să mă sui la cer
să mă întregesc să mă regăsesc

nimic nu pare a prevesti schimbarea
numai că nimicul acesta se ridică hulpav
trăgându-te în adâncurile uitării
zăpăcind cerurile cu tuș vâscos
târând lumea într-un a fost

clipa în care te-ai topit
se numește noapte, sau moarte
sau cum vrei să-i spui plutirii, uitării, căderii
când punctele de reper îmi intră-n carne
dăltuind altă formă, stârnind a mea foame

marea îmi răvășește cărările
gheața spintecă aerul cerându-și dreptul la viată
iar neundele pleznește într-o revărsare de lumină lină 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu