sâmbătă, 15 noiembrie 2014

uitarea


sunt centrul acestei lumi, sunt gălbenușul lumii mele
și cresc hrănindu-mă din visele ce mă-înconjoară
ochii nu văd clar și nici măcar nu bănui ce ar putea fi dincolo
urechile captează totul prin filtru recluziunii
gura sărută zidul ce-mi răspunde cu buze umede

visele par a se termina
căci din străfunduri se ridică-încet amenințarea
mi-e foame și o lume-întreagă-aș devora
cuvintele nu țin de foame
și nici de sete

bat cu furie și tot mai amețit
urăsc această coajă, perete ce nu se desface
vreau aer și lumină
vreau viață, sunet vreau
și-n sfera de tăcere putere nu mai am

cine nu-și sparge găoacea nu contează la numărătoare
viața nu-și verifică niciodată rateurile
ea știe rostul pietrelor, a firelor de iarba și a cojilor
aplauzele s-au născut din dorința de a celebra

viața și pe câștigători


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu