vineri, 15 aprilie 2016

atac de panică



m-am trezit lac de sudoare, gâtul se uscase de atâta aşteptare
am tuşit şi cuvintele ghemotocite mi-au sărit afară
se făcea că nu mai aveam cuvinte
ne obligau prin lege să ne mâncăm cuvintele
încet, încet spitalele s-au umplut de cazuri cu aceeaşi simptomatologie
greaţă, vărsături, arsuri în capul pieptului, ameţeală
şi medicii ridicau neputincioşi din umeri
încă nu s-a inventat panaceul  pentru aceste tulburări
facem şi noi ce putem, tratamente homeopatice
partea cu adevărat proastă a apărut abia după o lună
tăcerea ţiuia hămesită, nu mai avea măcar o fărâmă de cuvânt,
o silabă ceva care să-i sublinieze măreţia
am înghiţit ultimul cuvânt
iar mâna,aproape paralizată de teamă
s-a chircit sub apăsarea noilor sarcini

începând de azi ea va fi purtătorul meu de cuvânt

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu