luni, 15 mai 2017

indecis

şi-atunci m-am făcut mic ascunzându-mă în punctul de început
am deschis uşile larg şi cuvintele ieşeau de la spectacol  răsfirând evantaie
încurcând trene cu rime, bătând măsuri şi-aşteptând pe trotuar trăsuri
ce nu se îndurau să iasă decât pe dunga palidă a luminii

singura închisoare adevărată e propria ta minte
de care nu poţi să scapi oricât ai fugi de tine şi de trecut
alături, lopata aruncă pământ încercând să ascundă
şoaptele, durerile şi tăcerile cărnii

am luat nisip din clepsidre şi l-am presărat cărare să recunosc drumurile
m-am dezbrăcat, m-am împachetat şi am plecat după prima fată morgana zărită
nu ştiu dacă se mai observă urma paşilor printre cuvinte
dar strâng din dinţi şi mă strădui să nu risipesc nici o secundă

un om, o umbră, o poveste
iubire toarsă din caerele unui asfinţit uitat
mă înfăşor gogoaşă şi aştept

să îmi iau zborul…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu