marți, 30 mai 2017

toată lumea


când mi-ai spus că tu vei fi cu totul altfel nu am crezut
dar zilele se străduie să îmi arate că este exact aşa
toată lumea are ceva de spus despre x subiect numai tu nu
tu ai altceva de comentat. pentru tine dragostea e altceva
nu ceea ce ştie şi vede toată lumea la televizor
şi când toată lumea fuge din calea ei, tu te apleci
şi-i întinzi o mâna spunând, hai Moarte cu mine
lumea visează mulţimi euforice, festivaluri şi şampanie
pe când tu te retragi în grota tăcerilor şi uiţi până şi semnele
iubiţi-mă aşa cum sunt strigi, dar lumea nu te aude
se îmbulzeşte, călcându-te în picioare
uitând că de fapt veniseră să te vadă, să te  asculte
tu care te-ai oferit pâine şi vin pe masa lor

eu nu scriu pentru toată lumea, scriu  doar pentru mine
pentru că lumea asta toată din care fac parte
şi le-a trăit pe toate în felul ei, nici nu m-a invitat, nici nu m-a uitat
a fost doar prea prinsă ca să îşi mai aducă aminte de mine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu