marți, 4 iulie 2017

despre nuditate cu dezinvoltură


de felul meu nu abuzez de încrederea celor din jur
dar nici nu pot să fac abstracţie de ceea ce văd
şi de multe ori pur şi simplu mă îngrozesc
când văd manechine cu ochii goi traversând grăbite oraşul
aud voci golite de conţinut, de nuanţe, de viaţă
strivite de importanţa pe care şi-o arogă
şi mai ales golite de orice decenţă
nuditatea a fost primul dar primit şi exprima frumosul
dar ipocrizia ne-a învăţat cum să o acoperim
sub falduri fals estetice
ascundem nuditatea trupului dar etalăm golul interior
ni se pare franc să ne exhibăm goliciunea
şi ca să ne putem ascunde mai bine
am lăsat cuvintele să ne dezbrace de orice inhibiţii
dar cuvintele nu sunt altceva decât oglinzi
şi ne trezim asemeni împăratului, etalând mândru hainele cele noi
eu îmi port nuditatea oriunde, cu decenţă,  în timp ce mulţi o lasă la garderobă
şi o îmbracă numai atunci când li se cere sau cred că merită
dar cei mai mulţi, în inconştienţa lor
umplu spaţiul public

cu tristeţea inoportunului nud

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu