miercuri, 11 octombrie 2017

EDIFIER, sunetul din viața ta


                                                            

 





Tonul face muzica. Dacă e adevărat că “tonul face muzica” atunci trebuie să fie adevărată şi vorba “muzica îmbracă omul”. Muzica este acea aripă misterioasă care te apară de toate inconvenienţele aducându-ţi pe buze dulceaţa unui refren care alungă norii. Muzica te ridică în sfere nebănuite sau te aduce cu picioarele pe pământ.
Într-o dimineaţă umblând prin oraş fără un obiectiv precis am intrat într-o biserică catolică şi organistul fără a ţine cont de faptul că era singur, cânta dumnezeieşte. M-am aşezat în strană şi am ascultat fără putinţa de a reacţiona. Când a terminat de cântat partitura, a întors capul uimit şi timp de câteva secunde ne-am privit fără să ne spunem nimic. M-am ridicat şi m-am apropiat de el mulţumindu-i. A fost şi mai surprins, dar i-am spus că acel moment deosebit m-a ajutat să înţeleg şi să apreciez muzica marilor preclasici.  Şi pot să demonstrez  acest lucru prin impresia lăsată:
 
Orga
Îmi dezbrac trupul
Fibră cu fibră, şi-mi duc oasele la gură
Cântând o Fugă de Bach.
Ochii străpung bolta
Lepădându-şi aripile, lanţurile,
Mă ung cu primăvară pe marginea sufletului
Şi urlu în adâncul fiinţei:
Văd. Acum văd.
Te urmez, cărare,
Şi-ţi sorb aerul, urmă
Până-n adâncul mormântului
Redându-mă lumii
Într-o răsuflare
De-a  ta.
Dar pentru a putea trăi cu adevărat muzica nu ai decât două posibilităţi: ori eşti prezent la evenimentul musical ori îţi procuri un echipament performant care să poată reda cât mai fidel sunetul,  fiecare notă şi inflexiune. Şi parafrazându-l pe Eminescu pot spune:
Dintre sute de produse ce- ncântă privirile,
Câte oare-or să câştige toate aprecierile?
Da, piaţa este plină de produse şi oferta este foarte bogată iar alegerea devine foarte dificilă. Pentru a evita această confuzie şi acest slalom e bine să apelăm la specialişti în domeniu care ne pot prezenta o gamă cât mai largă de produse dar pot realiza şi o clasificare preţ – calitate astfel încât produsul să corespundă întru totul cerinţelor.  Orice client îşi doreşte în primul rând să găsească un interlocutor profesionist care cunoaşte produsele expuse şi îi poate face o prezentare detaliată a fiecărui produs în parte. Un astfel de intorlocutor care îşi pune pasiunea şi competenţa în folosul clientului va întreba pentru început ce anume îţi doreşti, apoi te va întreba ce este mai important pentru tine: designul produsului, calitatea, eleganţa dată de o simplă tuşă sau feedback-ul primit de la clienţi.  Şi în funcţie de aceste răspunsuri el să îţi va prezinta fiecare produs în parte
-      Bună ziua
-      Bună ziua. Cu ce putem fi de folos?
-      Aş dori două boxe
-      Doriţi două boxe oarecare sau un sistem audio?
-      Care este diferenţa?
-      Depinde de dumneavoastră ce doriţi să faceţi cu boxele astea
-      Vreau să ascult muzică.




 

-      Da. Muzica este darul zeilor oferit muritorilor. Şi acest dar îl puteţi primi rece, redat de două simple boxe sau puteţi să va bucuraţi asemeni zeilor ascultând muzica sferelor. O să iau un exemplu care îmi este la îndemână: Brandul EDIFIER fondat în 1996 a plecat la drum ca un hobby, ca o companie mică şi a ajuns în prezent la dimensiunile unei organizaţii internaţionale în continuă dezvoltare ce-şi extinde oferta continuu câştigând chiar şi cele mai exigente pieţe de desfacere astfel încât veţi găsi aceste produse începând cu China, continuând cu regiunea Asia - Pacific, America de Nord, America de Sud, Europa şi Orientul Mijlociu. Practic această companie a câştigat mapamondul alături de celelalte firme mari. Poate că nu o să va vină să credeţi dar ceea ce a stat la baza acestui succes este politica firmei care se sprijină pe trei concepte de bază şi anume: sunet, design şi calitate. Şi numitorul comun al acestor trei componente este pasiunea, pentru că fără pasiune nu vom fi decât simpli roboţi executând o operaţiune de rutină. Spre deosebire de multe alte companii, firma EDIFIER şi-a propus să împărtăşească bucuria succesului alături de comunitate şi ţine să întoarcă societăţii o parte din aceste beneficii. În felul acesta ea devine punctul de plecare al succesului altor şi altor tineri, deoarece ea oferă sprijin tinerilor cu aplecare către studiu oferindu-le burse iar prin intermediul unor organizaţii şi programe ea îi ajută pe copiii cu deficienţe de auz să descopere sunetul.
-      Tot ce îmi spuneţi este deosebit de interesant dar aţi putea să îmi oferiţi şi câteva date tehnice?
-      Pot să citez dintr-un prospect: “Cel mai nou model, Edifier R2730DB este un sistem audio monstru 2.0, care oferă o soluţie Tri-amp cu trei căi, oferind pe lângă conectivitatea 4.0 Bluetooth pentru playback şi un system multiplu de intrări: optic, coaxial, RCA şi AUX. Sistemul creează un bass puternic şi adânc iar datorită procesorului audio profesional de la Texas Instruments el îţi oferă o procesare complexă incluzând crossover electronic, compensare audio şi dynamic range. Bass reflex-ul montat pe partea frontală, cu o secţiune atent calibrată, ajută la extinderea efectului de frecvenţă joasă şi, în acelaşi timp, la eliminarea turbulenţelor de aer. Un semnal de bass dedicat este disponibil pe spatele boxelor pentru a uşura conexiunea cu un subwoofer extern. Iar carcasa din lemn menţine sistemul de boxe bine ancorat pentru volumele mari, reducând, în acelaşi timp, rezonanţa acustică.”
-      Într-adevăr un expozeu destul de reuşit şi atrăgător, mai rămâne să îmi prezentaţi un raport preţ-calitate şi …
-      Am înţeles. Pentru feed-back o să va rog să intraţi pe Sofpedia şi acolo veţi găsi ceea ce eu nu vă pot arăta în magazin deoarece nu aş avea timp pentru toate referinţele şi feed-back-urile primite. Cât despre raportul preţ calitate o să vă rog să luaţi o foaie de hârtie şi un creion de aici ca să trecem în revistă câteva produse similare pentru a judeca şi singur.
-      O ultimă întrebare.
-      Spuneţi va rog.
-      Aşa prezentaţi fiecărui client produsul căutat?
-      Vedeţi dumneavoastră, eu nu mi-am propus să vând pur şi simplu. Eu doresc să ajut clientul să îşi găsească ceea ce el caută astfel încât să dispară graniţa dintre “magazinul tău” şi “magazinul meu” rămânând doar bucuria cumpărătorului ce părăseşte acest magazin încântat şi mulţumit.
-      Va mulţumesc
-      La bună revedere domnule.





Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2017


 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu