miercuri, 11 august 2010

chiar nu-mi pasa...

stropi...pe covor...
aseară-n living timpul a intrat, s-a aşezat pe-un colţ de scaun
şi-a oftat
a încercat să se îndrepte, în zadar
prea cocârjat să-şi mai ofere acest dar
îi ascultam tăcerile pierdut
şi mă gândeam la toate ce-au trecut
s-a ridicat, mi-a mulţumit şi a plecat
nu ştiu de l-am condus, ori cât a stat
în urmă-i doar mirosul de stătut
ca un costum prin şifonier pierdut
pe colţul unde-a stat o umbră doar
o vizită tăcută. în zadar.

sperietură...
stimaţi somnambuli, vă anunţăm pe această cale
că un coşmar îngrozitor a scăpat de sub pază
s-a ascuns pe aici pe undeva
şi bântuie pe oricine-i iese-n cale
pentru a preveni orice suferinţă
vă rugăm să folosiţi una din cele două alternative sugerate:
ori luaţi un somnifer puternic
ori căutaţi o carte... cum adică... ce-nseamnă căutaţi?
căutaţi, înseamnă...mă rog, nu mai căutaţi
doar...carte...
şi-atât.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu