duminică, 23 ianuarie 2011

joaca

mai Gicule, ia spune-ne mai tata cum a fost?
cum cand? cand ai fost pe Luna
aaa, pai cum sa fie,
ne-am izmenit noi asa peste toti
si cand am ajuns aproape, de ziceai ca pui mana pa ea
Botosu o calcat frana cat o putut el
iar Cracanel a-nceput sa-nvarta la manivela
de ziceai ca numa-numa
asa si?
pai dupa ce ne-am tras sufletele
si-am luat cate o gura de aer
am tras la sorti
si fiindca n-o fost concludent
ei mi-au zis sa las scara
sa vedem de se afunda-n praf ori ba
asa? si?
pai am coborat mai cu fereala
ca pareau fusteii mancati de cari
si numa ce vaz ca mi se-afunda opinca-n colb
de credeai ca-i nesatul si nu mai pupase opinca de cand haul
si-odata ajuns, nu stiu ce mi-o venit
c-am luat cusma si-am dat cu ea de pamant
iar ai de sus o tipat ca sa-i auz
o facusi Gicule?
da ce facusi ma?
un pas mic pentru mine dar mare ma pentru omenire
si-apoi?
m-am ridicat in patru labe
simtisem io ca scara-i subreda si nu tine
m-am razemat de ea si-am scuipat
a dracu e prafu ala
iti intra in toate cele si scrasneste intre dinti de mama-mama

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu