luni, 7 februarie 2011

inside...

alternative

aşa cum frunza se gândeşte
înainte de-a se desprinde, lăsându-se furată
la fel am schimbat multe culori
până am decis să trec puntea


omul care trece prin zid

adun roua de pe umerii tai
iar ochii pitoane, marcheaza trecerea
mereu am crezut ca durerea se-ntregeste
asemeni cozii soparlelor

trupul tau e culoarul prin care ratacesc
cautandu-ma alegoric
dupa ce m-ai abandonat
cerandu-mi sa te strabat secant

am muscat din dreptul inimii
iar zidul pastra gustul bronzului
din gongul preinfarctelor sentimentale
plin de acustice volute

am muscat din dreptul sanului
si laptele curge scaldandu-ma-n lumina
mai proaspata decat orice amintire

am muscat din umbra pulpelor
si-un freamat de nerabdare
se propaga asemeni cutremurelor

am muscat din carnea pantecului
si mierea piersicii ma-nvaluie in uitare
purificand sfasierea si surparea

m-am revarsat in lume
lasandu-mi spatele ofranda spinilor
si fiecare aschie smulsa
se scrumea pe setea buzelor tale

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu