duminică, 6 februarie 2011

mi se spunea

esti un neispravit!
cuvintele sapa adanc la baza gatului
si totemurile cad unul dupa altul
sfaramandu-se

m-am tarat de sub sfaramaturi
scuturandu-mi toate mastile folosite
si peticele de indoiala
ce flutura sfasiate
toate apusurile mele marsaluiesc
convoi incarcat de suferinta
iar zambetele intra in camerele de gazare
zdrobite, pline de resturi inutile

scoateti tot ce mai aveti pe masa
am ridicat mirat ochii dar tacerea aspra mi-a smuls un suspin

am scos ultimele ganduri curate
cateva fragmente ratacite din cele nespuse
niste verbe contorsionate
si vreo doua versuri stinghere
aliniate pe masa goala
si sufletul?
la ce bun?

m-am strans cum numai sideful stie
sa imbratiseze grauntele dureros
si m-am rostogolit departe
acolo unde
nici o rana nu naste perle

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu