vineri, 4 ianuarie 2013

noaptea in care pentru o ora am murit



dupa Apocalipsa toate visele s-au razvratit
si m-au abandonat la marginea vietii
spanzurat intre doua realitati

toata viata a trebuit sa inghit:
povesti, priviri, cuvinte, carti
pastile fara de care se crede ca nu poti supravietui
si-n noaptea asta de care va povestesc
o noapte geroasa de decembrie
am renuntat la tot
am inceput prin a asculta nimicul
si Doamne, cat de plin de este acesta
si cate poate cuprinde
departe de ispitirile si iscodirile noastre
apoi am inceput sa ma caut de cuvinte
si se nasteau fara opintire
si fara teama
iar povestile se-nchegau
bulucindu-se pe marginea netraitului
si a fost o ora din noapte
si a urmat o ora din zi
si am vazut ca este bine
sa ma cufund in ora nefacutelor
si sa m-ascult pana la nefiinta
asa cum numai ea
mai stie sa o faca



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu