joi, 7 februarie 2013

cu iubire despre iubire




tu pe cine iubesti mai mult?
nu stiu nici cum sa zic si nici ce sa zic
pentru ca nu am cantar ca sa pot spune pe cine iubesc mai greu
si nici metru ca sa spun pe cine iubesc mai lung
dar pot sa spun ca am iubiri de o zi
pentru chipuri ce le-am intalnit pe strada, odata
mai iubiri de o vara pentru tot verdele care-mi bucura sufletul cu parfumuri
am iubiri de-o viata si iubiri cat pentru doua vieti

iubesc cuvantul pentru ca-n el ascund iubire
iubesc privirea pentru seninul ce nu poate fi umbrit
iubesc tacerea pentru ca ea ne invaluie toate iubirile fara osebire
si mai iubesc cerul care ne cerne lacrimile
despre iubire e greu sa vorbesti  cu cuvinte oarbe
ce nu stiu cuprinde maretia

dar pe mine ma iubesti?
da! chiar si pe tine te iubesc
fara sa te stiu si sa te pot asemui

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu