sâmbătă, 9 februarie 2013

exercitii de imaginatie (4)




cand m-a primit in sanctuarul nesecatelor iubiri
mi-a spus ca nimeni nu-i vazuse chipul fara sa regrete
m-am multumit sa fiu copilul ce la sanu-i dulce
tihna si pacea somnului gaseam
luminile se tanguiau in mici caţuie
si frumuseti nebanuie se-ascundeau sub voal
eram nebunii somnambuli ai lumii
si pe altarul dragostei timpul ofranda-l aduceam

ziua ne cerne in crepuscul
noptile in zori ne-arunca
cu nectarul ei iubirea
viata-n jocuri ne-o-incanta
alungam momentu-n care
goi ne-om arata-n lumina
arzand jalnica-intrebare
ce ma strange in inele

vino noapte si-i asterne
somnul lin pe arse pleoape
voalurile ce-o ascund
m-or petrece asta noapte

licarul clipit al stelei
mi-a sorbit zbaterea vietii
iar uimirea sapa-n piatra
rece care m-a cuprins

moartea cu al ei miros
o alunga din visare
si-n tacerea ce ne scalda
eu, un trup far’ de suflare

ti-am spus ca nimeni chipul nu mi l-a zarit
far’ sa regrete-amarnic ratacirea
colectiei iubirii te dedic
statuie ce-mi impartasesti menirea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu