sâmbătă, 9 februarie 2013

exercitii de imaginatie (2)




subjugat, vandut cuvantului, ratacit si ratacitor
port toate aceste etichete
in traista goala a surghiunului
dornic sa descopar cuvantul
rugi, blesteme, lacrimi si ura ma-nsotesc
caci cuvantul fuge mereu din calea mea
oful meu, se ridica asemeni fumului de tamaie
si desface baierele cerului
potopindu-ma

cuvintele
alearga despletite cautandu-ma
si fiecare atingere
le transforma
curatindu-le de toata tina
redandu-le stralucirea
si lumea se bucura de puritatea lor de aur
si nici macar nu le mai asculta
fiecare-si ia cate-un cuvant si-l aseza la loc de cinste
si fiecare casa se bate, dorindu-si cuvantul

daca in trecut mi-am dorit cu-nversunare sa gasesc cuvantul
astazi am ajuns sa-i urasc stralucirea calpa
poate ca lumea nu va fi de acord
dar eu nu mai vreau in jur
o mare de cuvinte moarte, fara suflare
pretuite doaar pentru
invelisul efemer

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu