miercuri, 5 februarie 2014

scăldarea în minciună



locul meu e bine marcat
nici mai sus şi nici mai jos
ignorat de toţi ceilalţi
încât mă mir ca îl accept

mă chinui să fiu drăguţ
să nu mi se afle singurătăţile
mai spăl de bale un citat zen
mă amăgesc cu sclipiri inutile
şi uit să-mi iau la revedere

poate că fotografiile mele urlă
poate că tăcerile mele sângerează
poate că uitările mele nu sunt singulare
şi poate că nici eu nu mai sunt eu
dar cui îi mai pasă

această reţea mincinoasă
mă zideşte de viu
departe de-un cer plumburiu
şi plin de averse
departe de mine

poate că îmi voi găsi curajul
să spun că m-au învins
privirea căzută ar alerga printre voi
dar coroana mi-a alunecat zimţuind orizontul
iar mîinile ţin cu disperare piroanele
să nu mă piardă






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu