joi, 1 ianuarie 2015

plansul inorogului



din viata stiu ca ies ca orisicare
cararea ei alta scapare n-are
liber trec pragul care ne desparte
nuntirea ce ne poarta-n alta parte

poate ca am trecut pe langa voi
o umbra sau un vis plin de nevoi
o clipa somnul v-am inseninat
si ce-a fost rau cu mine am luat

cat mi-am dorit sa fiu si eu ca voi
sa stiu ce-nseamna pata de noroi
cu lacrimi sa ma spal de-un vis urat
buzele sa le-invat ce-i un sarut

mi-e trupul ostenit si plin de rani
caci suferinta lasa rani adanci
uitarea mortii mi-as dori s-o-mbrac
dar nu sunt liber sa ma sfarm in stanci

voi vise libertatea sa-mi redati
si jugul nedreptatii sa-l sfarmati
sa simt priviri ce-alina in tacere
un trup tanjind dupa o mangaiere

cand trupul istovit de-atata dor
in colbul fara urme viata-si lasa
o lacrima cu iz de curcubeu
deapana firul ce-n poveste-o sa se teasa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu