vineri, 26 februarie 2016

pastel



iubirea îţi dă aripi mi-a spus
şi eu când voi putea zbura?
după ce vei învăţa să cazi

cine nu şi-a spălat ochii în albastrul cerului
nu poate desluşi lacrimile norilor
şi nici uitarea
şi ca să-mi fie îndeajuns mi-am aruncat ochii în pustie
să-nveţe arsura soarelui năpraznic
şi pecetea lui de lumină
toarsă-n fuior cu asprimea nisipului
cel izbăvitor de viaţă şi necaz

cine nu şi-a clătit ochiul în cruzimea verdelui
nu poate desluşi misterul vieţii
şi nici împlinirea
ca să-mi găsesc primenirea sufletului m-am alungat în deşert
departe de tumultul şi răsuflarea vieţii
şi de umbra iubirii
ce se-mpleteşte cu binevoitoarea uitare
despărţindu-mă de orice prihană

cine nu şi-a uscat sufletul în lacrima tăinuita a mărilor
nu poate gusta liniştea
purtată pe creste de iertare
şi-atunci mi-am căutat aprinderea trupului
printre cutele sufletului
departe de ochii însăilaţi pe firul neuitării
departe de mine, departe de lume

rătăcitor printre suspine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu