miercuri, 3 februarie 2016

ziua în care am fugit



zilele sunt aceleaşi de la începutul lumii şi până la sfârşitul ei
numai că fiecare le trece şi le petrece în felul său
sau în spaima sa

când am ieşit din poveste am luat cu mine un sfat scrijelit pe poartă
indiferent ce ar spune şi ce te-ar ruga să nu întorci capul
pentru că atunci toate uitatele şi toate nespusele te vor năpădi, prăpădindu-te

şi aşa am plecat în viaţă, împuţinându-mă pe zi ce trece
lasând fâşii de trup şi suflet prin mărăcinii si ghimpii ce mi-au ţinut tovărăşie
dar niciodată nu am privit înapoi ca să nu mă înspăimânt de-nsingurarea ce muşca din mine

ziua în care am fugit este de fapt un lanţ
al cărui început l-am uitat şi al cărui sfârşit nu îl cunosc
pentru că nu toţi oameni primesc aripi la naştere şi nu toţi sunt sortiţi să ajungă îngeri

în genunchi, cu gustul frângerii în gură
aş vrea să urlu zguduind uitările
cred că am trăit





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu