miercuri, 6 septembrie 2017

gaura de vierme



ca să ajungi în ţara minunilor trebuie să cazi mai întâi în hău
sau măcar o vântoasă să te ia pe sus ca pe-o frunză galbenă
dar pentru mine, nici raiul şi nici iadul nu şi-au plătit taxa de gps

man, aşteptam să vină toamna ca să te mai văd la faţa cuvântului
să mă bucur de rime închipuite şi de vise în care îngerii urcă şi coboară
scara lui Iacov cu zilele rămase până la marea judecată

eu ce fac? mai nimic... încerc de fiecare dată să ridic un castel din cărţi de joc
dar pasienţele rămase-n aşteptare bat din picior şi ameninţă
că mă lasă baltă atunci când nu mă regăsesc în nici un horoscop

mă gândesc să plec, dar nu am primit confirmarea biletului
şi cred că nici lista nu e definitivată altfel mi-ar fi comunicat cineva ceva
gen „numărătoarea inversă a început” puneţi-vă centurile de siguranţă

şi... moarte uşoară

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu