miercuri, 13 septembrie 2017

Încercând marea cu degetul



E septembrie, e cald şi pregătirile de concurs dau un plus de febrilitate şi agitaţie. Competiţie, ce frumos sună acest cuvânt abandonat de cele mai multe ori în favoarea unor „favoruri” sau obligaţii sau chiar p.c.r.
"Spune-mi cu cine umbli ca sa-ti spun cine esti!" un val născut din răsuflarea oceanului nu ştie cu cine se va însoţi până la mal şi nici măcar nu ştie dacă ajunge, dar datoria lui e să vadă, să pipăie, să guste. Cu siguranţă că fiind la prima încercare voi avea parte de spaime, de slăbiciuni, de temeri dar datoria mea este să încerc, să insist până când voi reuşi.
Dorinţe şi aşteptări, încercări, escaladări totul subsumat acestei competiţii. Fără sacrificiul lui Fidipide si fără a lui „am învins!” rostit cu ultima răsuflare nu am fi ştiut că tot parcursulş celor patruzecişidoi de kilometru va purta numele victoriei Maraton.
Mult succes competitorilor, multă răbdare juriului şi fie ca toate aşteptările mele să-şi capete  răspunsul.

Am luat la cunoştinţă prevederile regulamentului şi anunţ pe această cale participarea la Competiţia SuperBlog 2017.

Un comentariu:

  1. Bun venit in SuperBlog 2017!
    Multumim pentru inscriere si atentia acordata competitiei noastre.
    Iti amintim ca maine, 26 septembrie, se lanseaza prima proba. Daca doresti sa primesti probele in inbox si sa nu ratezi niciuna, te poti abona la newsletterul nostru.
    Te asteptam cu drag si iti dorim mult succes! Sa ai o toamna creativa si bogata in premii! :)

    RăspundețiȘtergere