miercuri, 29 noiembrie 2017

Jumanji: Welcome to the Jungle... sau... cum sa ajungi avatar într-un joc

Când o să cresc mare o să mă fac scenarist sau regizor. Cel puţin nu o să mai trebuiască să trec prin toate emoţiile prin care am trecut. Mă rog, emoţii vor fi destule dar cel puţin nu o să trebuiască să fiu înghiţit de toţi hopopotamii băloşi, să trebuiască să-mi amintesc mereu ce puteri speciale am şi câte în lună şi în stele. E greu să fi actor de film de acţiune, mai ales când presiunea este atât de mare după jocul lui Robin Williams. Şi ca să nu mai spun că de fapt nebunia asta de film nu a fost un film pe care să-l jucăm ci un film care ne-a jucat pe fiecare dintre noi. Ne-a scos toate spaimele şi slăbiciunile ca să le vedem şi să ni le cunoaştemşi de parcă nu era îndeajuns aveam şi muzica celor de la Guns N' Roses
„În junglă
Bun venit în junglă
Priveşte-o cum te îngenunchiază
Te va pune jos!
Ha!Ha!”


Mă întreb ce aş fi ales dacă regizorul m-ar fi întrebat ce rol vreau să iau, aşa că mai bine că a stabilit el ce este mai bine pentru mine.
-          Hi, sunt Black, Jack Black.
Sunt confuz mai ales că în lumea reală sunt o preţioasă care aşteaptă să i se aducă totul: osanale, temele gata făcute, foile de examen completate şi de ce nu chiar şi câte un sandvici din când în când. Le-am spus că nu mănânc dulciuri şi prăjituri pentru că m-ar fi înebunit cu tot felul de bezele, fondante şi candy pop. Pot să spun că a fost un rol uşor mai ales când eşti un neîndemânatic, adică o fată răzgâiată în pielea unui adolescent mai tomnatic. Dar bine că s-a terminat. Abia aştept să citesc primele comentarii şi recenzii. Ştiu că vă întrebaţi cum aş face dacă ar trebui să ies dintr-o încurcătură greu de imaginat pentru voi, dar dacă tot le-am promis regizorului şi scenaristului că nu suflu o vorbă până după prima săptămână de la proiecţia oficială chiar nu o să scot nici măcat o vocală... ca să înţelegeţi altceva sau să credeţi că aşa ar fi trebuit să fie. Oricum atât eu cât şi restul echipei am respectat cu sfinţenie toate indicaţiile  regizorului şi ale scenaristului. Nu că nu am fi putut adăga câte ceva de la noi, dar meritul este al lor în primul rând.

„Bun venit în junglă
Avem distracţie şi jocuri
Avem tot ce vrei
Dragă noi ştim toate numele
Noi suntem oamenii care putem găsi
Orice ai avea nevoie
Dacă ai banii, scumpete
Avem boala ta”

Aşa că astăzi 29 Decembrie 2017 tu ar fi trebuit să fii la cinema să mă vezi, să ne vezi. Şi mai ales să comentezi, să ne spui ce ţi-a plăcut şi ce nu, ce nu s-a ridicat la nivelul aşteptărilor sau ce se putea face strong. Dar eu cred ca tot ce am făcut am făcut cu simţ de răspundere şi vă jur că nu ne-a fost uşor. Dar eu zic că a meritat totuşi. Ne spui ce crezi? Super. Aşteptăm. Nume de cod: Jumanji! Şi sărim imediat cu ce avem noi mai bun. Pa. Te aşteptăm.





Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2017


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu