miercuri, 15 noiembrie 2017

Nu lăsa trecutul să-ţi întunece prezentul sau... Before / After cu Answear


Alungă toamna din suflet şi fă-o să-ţi cadă la picioare. Da, este toamnă, chiar dacă este o toamnă generoasă, este totuşi o toamnă plină de galben cum galbene sunt şi cizmele mele. Copil fiind (copil cu cheia de gât), abia aşteptam zilele de toamnă când pe aleile parcului se strângeau munţi de frunze arămii şi noi, aruncam ghiozdanele din fugă şi ne făceam vânt, sperând să atingem vârful muntelui de frunze. Ştiam că odată ajuns acasă va urma inevitabila aşteptare încordată şi tot ca de obicei, mama pregătea cea de-a doua uniformă pentru că nu putea să mă trimită plin de praf la şcoală. În felul acesta, mama avea timp să cureţe şi să se îngrijească de ţinuta mea. Ce-i dept, ghetele intrau în atribuţiile mele, aşa că până veneau părinţi, eu îmi lustruiam ghetele, gata pentru o nouă zi de şcoală.


Acum mama are alte treburi, alte provocări aşa că eu trebuie să-mi port singur de grijă. Oricum, indiferent câte mormane de frunze sunt pe marginea aleilor aşteptând să fie ridicate, joaca a rămas undeva în urmă cu gust de aventură incredibilă. Dar asta nu mă împiedică să urc pe scenele competiţiilor gen GePeC ca să prezint avantajele incredibile ale parteneriatului Firmă – Client.
Până acum Answear nu m-a dezamăgit, îndiferent că este vorba de primăvară sau toamnă, de vară sau de ce nu chiar iarnă. Answear mi-a fost prieten şi sfetnic, cu el am ieşit din toate încurcăturile şi am ieşit incredibil de bine, stârnind chiar uşoare comentarii invidioase. Magazinul meu de suflet reuşeste să mă surprindă prin îndrăzneală, calitate şi preţ. Pentru că, fără falsă modestie, ieşind de la Answear eu sunt un VIP. Şi dacă un consumator este respectat, este apreciat şi este tratat la adevărata lui valoare atunci cu siguranţă că acel client va deveni fan Answear, va fi un client fidel şi odată intrat în clubul Answear te vei bucura de beneficii şi stimulente surprinzătoare. De ce tinerii iubesc Answear? Pentru că este un magazin serios, tineresc, provocator şi stilat în acelaşi timp. Veţi spune că sunt destule magazine de acest gen. Da, cu siguranţă, dar Answear ştie că tu nu ai timp şi de aceea îţi propune varianta online, îţi permite să probezi obiectele acasă, în faţa oglinzii fără a fi pe fugă şi cel mai important lucru, accepta şi returul produselor în cazul în care te răzgândeşti. Answear, prin multitudinea brandurilor şi a mărcilor de valoare se respectă şi te respectă. În felul acesta ai posibilitatea să alegi. Eu abia aştept să văd festivitatea de premiere de la sfârşitul acestui maraton, desfăşurată în mirificul peisaj din Poiana Braşov pentru a-mi bucura sufletul cu toate aceste produse şi accesorii oferite de Answear. Undeva, cândva, cu siguranţă că au fost şi momente stânjenitoare legate de vestimentaţie sau accesorii, dar după cum spune un proverb buddist, „uită numele răului, şi răul va dispărea”. Deci de ce ar trebui să mă leg de acele momente din care cu siguranţă că am învăţat ceea ce trebuia învăţat şi să nu mă bucur de prezentul acesta mai mult decât promiţător? Fiind un adept al ţinutei casual, mă bucur de lejeritate şi de eleganţă în acelaşi timp: un pulover şi o cămaşă, un pantalon şi o pereche de ghete bărbăteşti este tot ceea ce îmi bucură sufletul şi nu deranjează stima de sine. Şi vă jur că pot sta alături de orice doamnă îmbrăcată cu o rochie elegantă fără să jenez sau să deranjez.


Dar tinerii sunt incredibili pentru că ei nu se formalizează şi acceptă un stil mai lejer. Dar asta nu înseamnă că, la o întâlnire importantă nu schimb tonul acceptând şi trecând la stilul clasic de afaceri. Dar după cum ştie toată lumea, tonul face muzica aşa că nu vă jenaţi şi transmiteţi din timp alături de invitaţie şi ceea ce doriţi să aveţi la acea întâlnire: un stil clasic de afaceri sau un stil casual, mai relaxat şi relaxant. Vă mulţumesc pentru răbdare şi mulţumesc bunului meu prieten Answear pentru toate recomandările făcute.

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2017


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu