duminică, 1 noiembrie 2015

lăsarea de sânge



să nu râzi maică, dar nepăsarea ucide ca şi tumultul
că la viaţa mea am văzut mulţi doborâţi de lingoare
şi dacă nu-i tăiam sub limbă
li se-ncurcau vorbele cu răsuflările şi-ntindeau copita
ori mă chemau de printre nopţi
să-i trag de aplecate
că se lăcomeau la viaţă bată-o-ar să o bată năcazul
şi li se-ncurcau temerile printre vene
sau mă chemau la câte unul ce părea apucat, muşcat de ţeţe
şi până nu-l crestam pe spate
nu i se-nmuiau mădularele lăsându-l limpede şi liniştit
între fustele muierii sau în braţele mă-sii
da cel mai greu era cu lepădaţii
că ăştia cădeau laţi pe unde apucau
şi degeaba îi mângâiau cu oţet pe la tâmple
până nu-i băgam brişca-n venă şi-l mulgeam ca pă păcătos
să fac loc sângelui să se primenească nu să scula dintre duşi
aşa că atâta sfat îţi dau: cată la faţa omului

şi te sfii să bagi cuţâtu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu