marți, 24 mai 2016

suntem din altă lume



eu sunt o iluzie, tu eşti o iluzie şi nici viaţa nu arată prea bine când e strigată la apel
să nu ne risipim în miriade pentru că cerul nu-i făcut pentru oricine
şi împreună să ne căţărăm, pe cel înalt turn de veghe

într-o zi vei găsi un diamant mi-au şoptit ursitoarele
şi din acel moment cu ochii în pământ am început să caut strălucirea lui
abia acum, răsturnat, agonizând, îmi dau seama cât de frumos este totuşi cerul

între o zi şi altă zi am despletit multe nopţi în şuviţe
dar cu toate acestea nu am găsit răspuns la toate întrebările
şi nici măcar întrebărilor nu le-am dat de capăt

poveştile sunt făcute ca să-ţi dea posibilitatea să te acomodezi,
cu o altă lume, cu un alt bagaj de vise şi întâmplări
pentru a nu te surprinde nici un cuvânt, nici un gest, nici o tresărire


când cuvântul vine din interior, atunci trupul înfloreşte poezie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu