duminică, 29 mai 2016

vinicotelici


în ţara şi-n timpul meu se pătrunde foarte greu
vameşi nu-s şi nici străjeri c-am pierdut ziua de ieri
cea de azi e pe trecute, nu stau orele s-asculte
bucură-te suflete de tot ce ştii şi de toate câte le ai

în ziua-n care-am fost copac printre frunze m-am uitat
cerul n-avea rădăcini, dar ce nori frumoşi avea
şi culoarea lui era altfel decât verdele meu
şi-atunci am simţit că mă doare pământul

în alta zi m-am trezit pasăre, printre gunoaie trăitoare
undeva, departe, printre amintiri, aveam zborul
scris în sânge şi-n durerea aripilor
dar care s-a şters de tomberoanele amăgirii

animal n-am ajuns, pentru că nu-mi place violenţa
aşa că am trecut direct la piatră
şi timpul îşi rupe orele în feţele mele
în timp ce-aştept s-ajung nisip purtat de gânduri albe



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu