joi, 4 iulie 2013

frica


nu, nu e nimic nou descoperit sau inventat de Kafka
frica e scrisă în genomul uman
de la bun început
Te iubesc!
da ce ai? ce ţi-a venit? de unde şi până unde?
hai la culcare că te-ai îmbătat
şi te mai aud şi vecinii
cu câţi de i se scriu oare vecinii
dar ce importanţă mai are...oricum le e frică şi de umbra lor
dacă îi pârăşte cineva că au depăşit termenul şi nu mai au voie la pachetul ăla gratuit?
ai vecini au necazuri, mai bine fără
iartă-mă!
de ce? ce ai mai făcut?
te-am minţit!
ei lasă, n-a murit nimeni dintr-o minciună
(şi uite aşa ne ascundem după vorbe pentru a nu da piept cu adevărul banal)
pot să te îmbrăţişez?
de ce? ascunzi ceva la spate? ai vreun ac infestat?
....
....
ne ascundem după tăceri, ne ascundem teama, ne ascundem
nici lumina parcă nu mai e cum era
şi nici noi
...
pot să mor?
tu n-ai minte? şi cine vrei să facă toată treaba ta?
sunt atâţia oameni care aşteaptă, tineri fără asteptări, bătrâni fără viitor
şi copii nedoriţi...dar care se nasc împotriva oricăror piedici
oricare poate să-mi ia locul
serios? şi cine se chinuie să-i înveţe
cum să muncească fără să gândească? bineînţeles că eu
şi nu mai vreau.

m-am săturat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu