miercuri, 14 mai 2014

noaptea în care morţii vorbesc

să nu uiţi mamă să pui apă la flori ca şi lor le-o fi sete

luna-i trasă prin inel dar n-am deget pentru el
ca inima-i de rotundă dar viaţa n-o mai inundă
s-a oprit şi mi-a vorbit
pe marginea patului descântându-mă şoptit:
nu te teme de-a mea noapte că lumina o desparte
de-altele neluminate pe care le-alungă-n moarte
eu cu tine, tu cu mine
lumina-vom mult şi bine
peste suflete tăcute, peste vorbe neştiute
peste cuget, peste vise, peste vorbele promise
peste cele nevăzute ţesând lacrimile mute
mă ia-n braţe, mă alină
toate tainele-mi suspină
pleoapele-mi cad falduri grele
despărţind lumea cu ele

ziua în care am văzut balena
se strecura înghiţind toate urmele nopţii,
lăsând în urmă un vaiet lung
ca o sirenă de ceaţă…


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu