duminică, 25 mai 2014

un om, o mască

dimineața înseamnă pentru el o muncă în plus
răscoleşte prin toate ungherele ca să-şi aleagă masca
nu poate ieşi din spaimele sale fără mască
nimeni şi nimic nu l-ar convinge
de contrariul acestei
realităţi :
azi un zâmbet
mâine o cută între sprincene
poimâine o întrebare mută
şi fiecare zi se lipeşte
de faţa lui
astupând furia ce mocneşte
lavă mistuind cămara sufletului
invizibil, inodor, fără gust…
până când… goliciunea lui nu mai stârneşte nici o reacţie
Doamne ştiu că nimeni nu mă mai vrea
dar încă nu sunt pregătit să mă dau ţie
mai lasă-mă să mă dau oamenilor
îmi plac mângâierile ochilor
îmi plac tăcerile lor
ştiu că al Tău fiind îmi vei da totul
dar totul acesta e prea mult pentru mine
pentru sărăcia în care am trăit
şi pentru toate minciunile pe care le-am primit
Doamne,
sunt ploi care udă grădina ţinând-o în viaţă
soarele îşi revarsă lumina
bucurându-se de fecioria florilor
dar cine îngrijeşte oare de grădina sufletului ?
multe zâmbete se ofilesc şi mor
rănind buze şi suflete
cu aripă grea
de lacrimi
foşnetul lor sună a hârtie arsă
a gunoaie plimbate
a rigolă
şi a abandon
şi cu toate acestea
în această grădină pustie

aş vrea să-mi găsesc odihna

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu