miercuri, 7 mai 2014

scrisoare de intenţie

stimată Doamnă,

toată lumea discută despre compania dumneavoastră
şi nu toţi au cuvinte de laudă, ba unii chiar se sufocă de indignare, oripilaţi
şi ar da oricât să nu vă mai vadă  
dar mie nu-mi este teamă
şi accept postul :
însoţitor cu carte de muncă
al prea ignoratei morţi
sper să nu mă întrebaţi de scrisori de recomandare
pentru că eu niciodata nu am cerut ceva
eu sunt altruist Doamnă,
eu nu cer, eu ofer
poate că vă veţi întreba de ce?
la care eu aş răspunde sincer: habar nu am
dar cu siguranţă că veţi lua cea mai bună decizie  
după ce veţi analiza totul cu înţelepciune
şi cred că voi trece şi testul
de anduranţă.

cu stima,
al dumneavoastră  
acelaşi perdant


ps : ştiu că v-am luat pe nepregătite dar viaţa e plină de surprize

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu