vineri, 19 iunie 2015

motive



daţi-mi un motiv şi pot să răstorn Pământul
atât am spus şi lumea a-nceput să plece din jur
care privind în pământ, care cercetând ceasul sau conţinutul buzunarului
dar se pare că nimeni nu a vrut să-mi ofere un motiv
pentru a le arăta ce poate face un Hercule
dispus să rişte

sunt mândru, dacă pot spune aşa
pentru că iubirea de cuvânt
a găsit pământ bun
şi a dat rod
care o carte, care zece, care o sută
dar nu lăsau noaptea să vină
fără a se desfăta
cu prinosul cuvintelor

întâlneşti un om necunoscut mi-a spus
şi am plecat gânditor
cerul era acelaşi,
câte un nor răzleţ făcea figuraţie
teii-şi ascundeau aurul în sufletul trecătorilor
iar iarba se ofilea de dor
dintr-o vitrină
un necunoscut privea insistent
primul meu pas a fost al lui
şi am plecat convins că mă urmează
să-mi spună cât de important sunt pentru el
chiar şi drumul este acelaşi
printre aceleaşi umbre

grăbite

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu