joi, 21 ianuarie 2016

calea


urmează-mă a spus
fără să întoarcă măcar o clipă capul
conştientă că mi-a înfipt adânc în inimă imboldul

şi zilele se preumblă pe urma paşilor mei
rătăcitoare prin pustiul vieţii
presărat cu cadavrele celor care-au renunţat

graba nici nu creşte nici nu distruge
ea doar întârzie clipa
în care te poţi strânge fericit în braţe

ca să se obişnuiască cu marea trecere
omul a construit porţi şi le-a sădit pe drum
aparent fără nici sens sau poate că noi l-am rătăcit

nu poţi să treci dacă nu-ţi laşi amintirile afară
nu poţi să treci fără amintiri îmi spune alta
nu poţi să treci dacă ţi-ai lăsat inima pe drumuri

tu ai să  mori mi-a spus
şi toată spaima mea urla: când o să se întâmple?
ce mai contează o oră, o zi, o eternitate

lumina mă îmbracă lumina mă dezbracă
inspir lumină caldă a zorilor de zi
şi în bătăia lunii las vântul să-mi adie lumina din adânc

cine caută capătul drumului în afară se înşeală

rănindu-şi tălpile şi picioarele

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu