sâmbătă, 10 mai 2014

primul job



am înțeles că am fost chemat
da. s-au analizat documentele: scrisoarea de intenție…
și c.v.-ul ?
da. și am ajuns la concluzia că meriți o slujbă
mulțumesc
din păcate nu cea pentru care ai optat
atunci ?
avem un loc la departamentul de marketing
vânzător adică ?
putem spune și asa. vezi tu, lumea e într-o continuă schimbare
toată lumea vrea ceva
bine dar cei mai mulți cumpără online acum
ceea ce tu vei avea nu se găsește online
și ce aș putea vinde ?
păi cel mai căutat lucru este singurătatea
lumea adoră acest produs, mai ales dacă e şi de calitate
la singurătate avem şi câteva modele de tăceri
o mulțime de cuvinte nerostite
și chiar idei abandonate
și lumea chiar vrea să fie singură ?
păi a fost… obligată
ca să spun așa…
nu crezi că e bine ce facem noi ?
nu știu ce să zic
păi ia gândește-te,
ce poate fi mai atractiv decât o lume însingurată
plină de nevroze, de spaime
de incertitudini
și… ajută ?
cred și eu… că ajută, vânzările au crescut
iar profitul este inimaginabil
am înțeles… și care este salariu?
să spunem… 10% din vânzări
și ce să fac cu atâta singurătate ?
te descurci tu cumva
de mâine intri în pâine
programul începe la nouă

(tăcere)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu