luni, 27 februarie 2017

... să mă alinţi

de ce  m-ai strigat? că încă nu eşti pe lista mea
voiam să te cunosc, căci mulţi îţi laudă frumuseţea
ce don juan pot să fii... spune ce vrei?
aş vrea să plecăm... undeva unde nu am mai fost
cât de copil poţi să fii, tu chiar crezi că le-ai văzut pe toate?
în mare parte da
vezi? asta e nenorocirea cu voi oamenii
nu ştiţi să va bucuraţi de ce primiţi
consideraţi că totul e prea puţin pentru voi
deci nu vrei să mă iei?
ţi-am spus că nu figurezi pe lista de azi
poţi să mă săruţi?
să te sărut? eu?
da... măcar atât să am de la tine
un sărut? îţi e de ajuns?
până pleci... da
bine
te rog să închizi ochii, mi-ar place puţin romantism... sărută-mă
ai buzele umede... şi sărate
aşa e gustul despărţirii
dar unde pleci?
acolo unde tu nu mă vei găsi
ce-ai făcut? inima? de ce-a tăcut?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu