duminică, 1 noiembrie 2009

noaptea, în tren...



moartea te caută şi-n tren
asta ca şi cum ai spune ca moartea te caută şi-n chiloţi
ba chiar aşa e, că te sui în tren, vagonul 4 locul 13
şi nu-i obligatoriu să te trăznească
(e suficient că miroase de te trăzneşte)
şi nici nu trebuie să cadă vreun stâlp din mers
cade ea toată tăcerea de-ţi perforează timpanele
şi o duzină de ciorapi ofiliţi
ce-şi pun retorice întrebări despre viaţa-n pantof
şi suportă cu stoicism, lipsa...distilatelor...
da, m-am suit în tren să-mi fac de ducă
numai că moartea umbla şi ea de zăludă
cu un braţ de reviste şi ziare greu vandabile
i-am spus că nu cumpăr, da nu cred că m-a auzit
s-a lăsat moale lângă mine
şi şi-a lăsat ostenită capul pe umărul meu
şi-am înţepenit, nemişcat ca lacul
aşteptând să treacă o eternitate
cât s-o las, să nu-i stric somnul
să nu mă strigaţi că nu pot să mişc
o las să se trezească
şi-apoi o să cobor

(Foto: http://www.train-photos.com/picture/number7633.asp)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu