vineri, 18 martie 2011

locul in care…

jur imprejur creste o democratica si matriarhala republica
in care femeile au acelasi drept ca barbatii iar uneori chiar mai mare
si pentru ca orice privire - libera de prejudecati - inseamna condamnarea
mi-am construit si m-am retras intr-o lume numai a mea
zidindu-ma din cap pana-n picioare
impietrind clipele de ragaz

locul in care cu ochi-n pamant trec strada si visez mere zemoase
pline de viata din care as tot musca pana la lacrima,
pana la sange si chiar dincolo
pline de amortire buze
sarate

locul in care dealuri unduie in fata ascunzand livezile promiselor
din ambrozia carora as gusta vesnicia
si unde crupa-ndeamna la dulcea reverie
a calaririi din zori

in cetatea voluptoaselor trairi
am cladit altarul vesnicei femei la care ma inchin
si-a carei fata o privesc cutremurat dar fara spaima alungarii

sangele meu cladeste templul amintirilor
printre suspine tremurate-n pleoapa

departe de trista, monotona viata

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu