miercuri, 23 octombrie 2019

cândva, o margine îndepărtată


  
 da. eu am auzit ursitorile țesând în cuvinte pierdute ceea ce numai ele știau să facă
 și chiar dacă am uitat mare parte, știu că nu eram sortit să fiu buricul pământului
 acela fusese destinat altuia mai norocos, fiul preaiubit al Parcelor
 iar mie, drumul, sortit mi-a fost să-l calc și să-mi iau urmele să nu se știe
 zigzaguri, arabescuri, cercuri și uitări, aproape și departe, aici și dincolo de zări
 poate că totuși umbra mea, nelestata, se va ridica dincolo de eul anchilozat
 depășind tărâmul spaimelor, trecând de cealaltă parte a fricii
 pentru că libertatea nu se rezumă nici la formă și nici la fond
 ea este o rețea de trăiri ce unesc centrul și marginile într-un tot uniform

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu