miercuri, 23 octombrie 2019

Din taina funigeilor topiți în noapte



 
 Nu. Cuvintele nu mai contează. Așa că poți să spui orice. Nu mă rănești
 Uitare.
 Nu poți spune așa ceva. E inuman. E răutăcios
 Ignorare
 Tu? Tu să mă ignori? Cu ce drept? Cine îți dă voie?
 Abandon
 Eu nu am fost abandonat așa că nu-ți permit. Și nici nu am abandonat
 Luptă
 Știi bine că eu nu lupt. Îmi repugnă. Sunt pacifist convins
 Singurătate
 Eu nu sunt singur. Sunt înconjurat de cuvinte. Ele știu să aline, să vindece
 Ele mă încurajează și mă ajută 
 Cuvintele pot fi la fel de goale ca și sufletele
 Nu. Cuvintele mele nu sunt goale. Zemuiesc, pulsează
 Și armură e tot un cuvânt... gol, ruginit
 Adio
 Nu poți să pleci. Nu ți-am dat voie. Unde dispari?
 Cum? Zâna Funigeilor? Tu ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu