duminică, 13 septembrie 2009


Doar începutul












mi se spunea…

eram mai mult decât enigmă, eram!

singur şi unic în felul meu,

limbaj plin de semne

şi simboluri

imprimând în aerul ce vibra

trăirea, cu temeri,

vise

şi enigme…

adaptabil în izolarea mea

invulnerabil la stimuli

şi instrumente

din oul cărui vis mă născusem oare?

vorbind celor din jur

îi oglindeam în simboluri

nemurindu-i

cu groaza zidită

pe chip

eu

nu eram altceva

decât

anomalia

justificativă…

eram:

Monstrul!

2 comentarii:

  1. pasărea croitor

    creşteam pădure
    blocându-ţi răsuflarea
    ţinându-te departe
    moarte…

    mă ramificam, pieptănam vântul,
    răscolind strigătul văzduhului strivit
    de-o indolenţă

    urletul suia din milioane de frunze,
    coloană sonoră şi verde
    ce leagănă arama

    m-am rătăcit, în tăcerea
    pe care ţipetele păsărilor o destrămau
    nervură după nervură

    acolo unde de niciunde se aude:
    am luat fire de mătase să-mpletim viselor case
    şi din sfori doar închisori
    pentru el,
    gând rebel…

    RăspundețiȘtergere
  2. într-o gară...noaptea

    între cele trei tăceri adânci
    luna-şi ţese voalete din ţârâitul greierilor
    pentru fiecare ochi
    uitat deschis.
    roţile de tren gâfâie printre traverse
    şi din când în când, gem
    fericite de-o staţionare
    Transports.
    noi umplem nopţile
    şi locurile
    cu greieri.
    iar afişajul electronic
    s-a culcat lângă linia galbenă
    până la urmărul tren.
    şotron, viaţa uită de reguli
    şi ne-ndeamnă
    să mai plonjăm odată
    într-o tăcere adâncă
    de missa solemnis.

    RăspundețiȘtergere